11 november 2010

torsdag.

Denna dagen, ett liv. Hahahahahahaha.
Gå upp ur sängen. Gå på toa. Sätta på datorn. Blogga. Facebooka. Msna. Qxa.
Äta. Ligga i soffan o glo på tv. Tända lampor och ljus för det blir mörkt efter ca 30min.
Dricka kaffe. Prata i telefon. Smsa. Spela lite games på facebook. Störa sig på fula youtube-klipp. Smsa lite till. Msna. Prata i telefon. Ta en kaka. Blogga igen. Här är vi alltså nu. Och nu ska jag göra nåt så skönt som att duscha! Ni vill inte byta med mitt liv just idag alltså.
Jag Sockerdrickade lite förut också, händer att jag spanar in på den sidan ibland och läser gammalt groll som jag skrivit. Idag är jag tydligen sjukt jävla känslig också för det var lite ledsamt att läsa mina rader. Om då.

imorgon är en annan dag.

ni får lite fina låtar att lyssna in er på istället.

.puss.









Inga kommentarer: