12 november 2010

bodycombat.

Stress stress stress!
Jag ska åka o hämta TessaC klockan fyra, Carro halv fem och sen ska vi vara på Thaibåten klockan åtta! Innan de ska jag parkera hos frida, slänga in mina grejer och sen ska vi hinna hem till Kristin på fördrink. Hallå, jag tror kanske det får blir ännu lite mer stress! Puh.

Jag hittade en artikel på aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/somnklubb/article8107580.ab). Ni kan ju läsa vilka de brukar drabba, jag kan säga att de brukar hända mig! Men nu var de e tag sen, skönt... Fast grejen är mer att jag verkligen vet att jag är vaken, men jag kan varken skrika eller röra mig och så e det massa otäcka grejer (ja okejrå, spöken) som vill ta mig. Haha helt galet, och så jääävla äckligt. Men sen jag numera bor själv här i min underbara lägenhet är allt otäckt som bortblåst. Sjukt skönt, och jag slipper vakna förlamad :)

Nej, nu ska jag platta till mitt numera sjukt långa hår och packa ihop mig lite.
Ses på söndag! (om jag inte lånar fridas mac och bloggar lite från den...) hihi.

ps. vad ere med anonyma kommentarer? så jävla taskigt, när jag är världens mest kanske nyfiknaste människa. stå upp för er ;)
ds.

.what ya wan't from me.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha,, jodå, jag står upp för mig och vad jag skriver.
Men du, det är faktiskt inte bra att stressa så mycket. Så du får helt enkelt ta en vilovecka nästa vecka;) ha en mysig helg!

Anonym sa...

Jag är aldrig anonym :) /Phil

Soffan sa...

Hoppas du blir lite sömnförlamad nästa helg så jag kan kittla dig massa på magen...hihi! ;)