24 november 2010

gaybloggen.

Jag måste tipsa er om en film!
Den e rätt gammal nu, men fortfarande lika fin och varm.
If these walls could talk2. Gaaaah, vackra människor. Ja okej, jag erkänner. Den kanske e lite bättre om ni precis som jag är lite mer into girls (och själva e rätt girlisch).
Alla fall, ett hus och 3 livsöden. På typ 40 år. Alla gay. Vackert! Den första berättelsen berör mig mest, den andra får mig att längta till "den", och den sista lilla storyn får mig att hoppas att det går att vara i en tvåsamhet i mer än max två år. Gaymänniskor är annars rätt så lösa och ja. Gräset är kanske grönare någon annanstans? Men inte Ellen inte, hon försöker göra Sharon Stone på smällen. Bara det är ju värt att tanka hem filmen för att se :) 

Nu. Mat! Kanske lite sol. Och tvättidsbokning.
vardag.

Inga kommentarer: