28 november 2010

i know i love you before i met you.

Jag vaknar. Obakis. Undra vad det beror på?
Står en hink vid sängen. Vem ställde den där och varför? Mest varför?
Gayfesten var lika ful (ja jag menar ful som i ett L) som vanligt. Och hur fan kan dom säga att dom känner mig? Jag kände fan inte igen någon. Eller jo nu minns jag, Kaja var där! Hetast hittills i julkalendersöppningen (förutom mina underbara bögar, och ett par till som jag känner liiite. :)). Annars är det ju rätt hett med rödhåriga, dom brukar få så jävla fina barn och snygg bränna på sommaren när dom solar. inte. Fiii fan. Ja okej, jag blev besviken. Kul hade jag inte heller. Inte dirket. Och vad fan hände efter att vi kissat Anna?! Vad gjorde hon där? Största chocken sen evigheter tillbaka, men ändå inte lika stor som att vakna freezind fuckin cold, om jag blev chockad förstår jag dig. lilla gummaaan (som Ali skulle sagt).
Ni får ursäkta om det mot förmodan skulle vara stavfel i även detta inlägg. Men jag vaknade för 10minuter sen.... Och frös. Kunde inte fatta varför. Förutom det faktumet att jag var helt blottad och täcket låg på golvet. Det var ändå på nåt sätt fööööör kallt. Gick upp ur sängen, bara för att hitta dörren på vid gavel. Ja balkongdörren alltså. Vad fan hände och när?
Fuck you, fuck you very very muuuhaaauch.

Jag vill träffa dig. Och jag vill det nu. Don't move.

.hon sover ikapp med mina hjärtslag och jag längtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

tumb up :)
och jag vill det också NU