06 november 2010

rocky road.

Åh men gud vad jag älskar att köra bil!
Speciellt dessa dagar när solen gör allting så himla vackert! Jag skulle kunna köra i flera timmar tror jag :) Med lite pauser dårå, och kaffe från Shell. Fast idag var det ju bara dryga timmens körning. Men det e rätt skönt, om man tänker efter liksom, att det inte är längre...

Det blir en lugn helg. Fredagsmys igår, lördagsmys idag och ikväll filmhäng med Anna.
Imorrn hoppas jag Lillmaddo kommer hit och bakishänger lite, fast hon får stå för bakisheten för ikväll skare drickas cola!

A men kolla mina pics nurå. Och min fina video. Jag har bäst bilmusik ever ever ever!




                      

   



      





.köss.

1 kommentar:

Anna sa...

Lite mindre filmning och mer koncentration tack! ;) Ses ikväll!! PUSS!