29 november 2010

puckelpist.

Just i detta ögonblick har jag tvättid. Men vem bryyyr sig?! Ja lever ändå i mitt underställ och mjuka brallor så behöver inte tvätta riktigt än. Det är skönt att bestämm själv ibland :)
Drog ihop nåra lådor köttfärssås att stoppa i frysen också. Tyvärr hade jag varken lök eller tomatkross, men som den lilla Cajsa Warg jag är tog jag vad jag hade. Tro det eller ej, men gott det blev det! Mums.

Jag har ehm lite hastigt o lustigt blivit så hiiiimla sugen på att åka bräda och hänga på after ski. Vem följer med mig?
Snart är det jul. Vad önskar ni i julklapp då? Jag e så jävla dålig på paket, och på att önska mig saker. ge mig tips! (snöbräda, plasma-tv, pengar, ps3, surround ljud, köksbord m. stolar, iphone 4 eller nåt lite billigare.)

Nu ska jag dricka lite te med honung som efterrätt. För min hals smärtar, den svider och gör ont. 

.har dörren lite sådär på glänt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fjällen är fint har jag hört :)

Natalie sa...

och finare blir den väl nu? ;)

Anonym sa...

absolut,, men den kan bli ännu lite finare...