26 november 2010

helgtips.

Det är helg. Jag är trött. Orkar inte ens känna efter jättenoga men jo halsen gör ont.
Så nu ska jag viiiila! Under blå sol och med fet mat. Ikväll är det jag som är kuuung. I mitt hem.
Yippiekajej.

Inget bloggsug alls. Fööööööörlåt!¨

Boktips
  • Infiltratören av Lars Wierup
  • Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skärringer
  • Stjärnor utan svindel av Louise Boije af Gennäs
  • Aprilhäxan av Majgull Axelsson
  • Glöm att ni har en dotter av Sandra Gregory
  • Margit Sandemo, Ulf Lundell, Mian Lodalen och Stieg Larsson är också säkra kort.

Filmtips
  • The blind side (drama)
  • Inception (action)
  • I love you Philip Morris (komedi)
  • Loving Annabelle (drama)
  • Grease 2 (men musikal ffs!)
  • Salt (action)
  • The book of Eli (drama, action)
  • Remember me (drama)
  • Cop out (komedi)
  • Shrek, Milleniumtriologin och Mannen som kunde tala med hästar funkar också, nästan jämt.
Nu. Ska jag sola.

.puss i pannan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipsen! Har väl sett de flesta av filmerna och böcker om filosofi är nog mer min grej. Men pussar i pannan är inga fel! :) /Puff Daddy

Natalie sa...

ja men pussen i pannan var inte till dig herr sjukskriven. men krya på dig! ;) och läs lite vanliga romaner nu. Infiltratören e rätt filosofisk ;)