18 november 2010

summerdays.

"Upp och hoppa ligg inte och dra dig, du o jag måste fånga dagen"

Yeeea right. Vad ska fångas? Dammråttor? Dom finaste äpplena på Ica?
Jag ogillar att ha massa att måste göra när jag är trött som fan. Och trött som fan är jag för att jag inte gick och la mig när jag kom hem imorse, vilket ledde till att jag somnade lite försent. Men inte spelar de nån roll när jag somna, klockan ringer absolut senast kl 15 alla fall. Av nån anledning som jag själv inte kommit på än. Kan vara att mitt undermedvetna inte tycker att jag ska sova bort hela ljuset. Men dah, det är ju typ mörkt redan då. Galet. Fast tro nu inte att jag inte går upp tidigare ibland, men det är just nu i novemberkoman som det är så fruktansvärt svårt att få upp mina brown eyes.

Det är en natt kvar innan helg nu. Som jag gleeeeder mig ;).
Men ja, den här natten kan bli tung. Undra om man kan drunkna i fakturor?
Haha tss eller hur, det finns ju inget att göra där inne. feeejsbok. Eh, jo. Det finns alldeles för mycket att göra. Mina ögon ser i kors. Men tiden går fort :) Akta så jag inte cagar upp er!

Ger er lite sommarminnen istället för en låt. Ni lyssnar ju ändå aldrig.
Skäms.


syster och jag i malmö.



jag och anna på satin.



semesterdag vid vattnet.

frukost på balkongen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gosh, en heting, vad hände;)
Brown eyes,, det har inte slagit mig innan.. haha

Anna sa...

Mysiga bilder.... :) Satinkvällen va grym!
Lovar att lyssna på dina låtar i fortsättningen.. Hihi, eller va brukar du säga? ;)

Hoppas att din natt flyter på bra, det kommer nog min göra. :p
PUSS!!