23 november 2010

simsalabim.

Brrr det e så kallt i mitt sovrum! Eller det är rätt skönt, under täcket. Och det är så friskt att ligga utanför täcket med mun och näsa och få luft. Men faaan vad svårt de e att ta sig ifrån sängen. Det är ju kallt att bara ligga här och blogga med armarna utanför täcket.
Men, ska man sova skönt sa dom på "Fråga doktorn" att man skulle ha svalt. Och mörkt.
Så jo, jag sover som en prinsessa nowdays. Fast jag är ju liite stressad nu alltså för jag tänkte åka hem till Bettski och fika lite. Och hon ringer väl om 10min ca. Tur det finns mössor :)

Anna tycker det borde göras en Lword'chart'. Jag är inte beredd att hålla med, för vems skull skulle det vara bra liksom?
Vi kommer ju aldrig få ligga med Carmen eller Helena Peabody ändå!
eller? 

Nej nu ska jag upp och hoppa och göra mig lite het i fejset.

.hon vill ha puls.

4 kommentarer:

Anna (EJ ANONYM) sa...

Jag vet redan nu, att den där "charten" skulle bli en riktigt rolig läsning... ;)

Anonym sa...

För att citera nöten:
"C och S är ju typ samma sak. ;) Anonym börjar ju däremot på A, inte alls lika, och inte alls bra." Så Nöten, jag tror inte Anna gillar dig heller så mkt längre =)

Natalie sa...

Anna är bäst. inte bra!

Anna sa...

I doooo love the NÖT! :)