19 november 2010

hundra år.

Det är nåt visst med att veta att man ska få vara ledig i två hela nätter alltså.
Nu har jag precis käkat lite frukost hära. Fil and flings, kaffe och hårda mackor. Jag är redo att fånga dagen! Och dammsugaren är nytejpad och redo att suga upp dom sista råttorna i hörnet.
Jag skulle verkligen behöva tvätta min lilla bil. Men jag såg ju på facebook (gud, vad underbart att ha koll på allt) att mamms skulle jobba kvällen och helgen. Och då känns de inte lika kuligt att åka hem så tar det nästa vecka. Då kanske ja förövrigt slår två flugor i smällen och skriver ihop lite CVs med syster också. Så får det bli!

Men ja, fredag. Jag är mätt och redo.
Men jag måste få berätta om min onda knoge. Skulle plocka in allt jävla mjöl i skåpet igen och drog knytnäven rakt i luckan! Det är inte okej. Jag ser ut som en man som hatar kvinnor på hela handen. Och det svider.
Fast en annan gång drog jag handen i en hård vägg, med flit. Då sved det ännu mer. Ja man lär av sina misstag, men va fan den här gången var det ju inte meningen.

Nä men så atte. Ville ni ha en låt?
hmmmm okej. Ni får. Jag lade upp den här på fejjan för några dagar sen. Jag vet inte varför, men fan vad skön den är då!

Inga kommentarer: