11 november 2010

do not read.

Jag blir så trött, vad fan ska man göra då?! Jag göra.
Åh jag måste hitta ett jobb där jag kan utveckla mig lite. Där mitt huvud får jobba liiiite mer än nu.
Eller haha ja iofs, inatt fick mitt huvud jobba rätt mycket... Och det får det nog göra denna natt som kommer också. Så då går de ju bra. Och visst, ibland är det skönt att mest bara stå och vänta ner ett paket och lägga det på rätt plats. Men hallå, jag kan ju inte göra det i all evighet?!
Men jag vill inte plugga... Men om jag ska plugga, så ska jag bli ambulansförare! Eller journalist. Men, ja. Jag kanske skulle skriva klart den där boken nångång eller skicka in lite prover till olika ställen (kan man göra så?) och börja skriva nånting för någon?
Gaaah dessa höstar, dessa vintrar. Jag måste göra något, och jag måste göra det nu! måste. jävla ord!

Äsch, jag har nyss vaknat. Nu ska jag äta frukost. O inte gröt, för så jävla äckligt som det var alltså...
varför är jag arg? irriterad?
Men åh nu vet jag. För att det är gaykryss, typ slutsåld. Hade faktiskt varit rätt nice alltså! Välbehövligt en sån här bitter torsdag. Gah torsdag?! vart tog veckan vägen?
Nä upp o hoppa nöt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan bara hålla med i varje ord och mening! Exakt samma känslor just nu. Förutom gaybåten förstås! :D /Inte vikarierande lagledare