25 november 2010

i min fantasi.

"du kanske ser mig gå omkring i ett ändlöst ingenting,
du kanske ser mig spela över på en festlig happening.
Du kanske ser mig skaka dagen efter när jag letar efter tråden..." /winnerbäck.

Igår gick jag upp ur sängen efter klockan 17, för jag somnade om efter filmtittandet. Det var sjukligt skönt. Även om jag var sjukligt trött hela dagen. Idag blev jag väckt innan 13 det var snällt och nu ska jag träffa Anna lite innan hon åker till sitt jobb. Yippie! Så nu måste jag verkligen upp ur min sköna säng och brygga en kanna kaffe. Men, jag måste ju blogga lite innan bara. Så nu inte blir besvikna när ni spanar in ihopp om att underbara jag bloggat ännu ett inlägg om ingenting. ;)

Alla känner alla verkar det som. Eller så är det Annas tjat om hamsterhjul som blir besannat gång på gång. Well, who can tell?

Jag längtar till.
  • Lördag, fest
  • Onsdag, rasmus seebach
  • Dig
  • Stockholm och hotell, nästa år?
Nu ska jag upp! Jag ska!!
Morning glory.

.ett gott samvete kan inte ätas.


Inga kommentarer: