22 november 2010

pulvermos.

Måndag morgon.

Föralltid förknippad med henne. Du. Monday Morning. Men jag gillar den ändå ;)

Sitter här och äter lite frukost. Kesella och fun light. Herregud, man skulle kunna tro att jag blivit lite galen. Men tydligen är detta värsta vrålfrullen, för gymmare. Jag e ju verkligen ingen gymmare, men någon annan är och tipsade om detta. Ja, man verkar ju bli mätt alla fall. Det är väl huvudsaken.

Idag ska jag leta upp min ljusslinga till balkongen. Men något säger mig att den likagärna kan vara borta och ute ur lägenheten, eller källaren. Jag minns inte så noga och jag var ju uppenbarligen verkligen inte med att packa ner alla pinaler som försvann härifrån tidigt i våras. Så det ska bli spännande att se om jag hittar den. Mitt tålamod är ju heller inte på topp, förra året orkade jag ju snurra det där stycket gran två varv innan jag gav upp. Fast ensam e stark så jag ska nog fixat ;)



.some pics.



njut av nuet.

stressa inte!

Inga kommentarer: