08 november 2010

mellanmjölk.

Åh det pågår ett puffkrig på facebook alltså!
Helt plötsligt e jag tokpuffad och jag puffar tillbaks, men blir puffad igen. Alltså, vad betyder puff egentligen? Eller ni som fortfarande envisas med facebook på engelska(???) poke. Poke poke.
Nu har jag alla fall puffat tillbaka på 5st. Alltså leder jag, just nu. Så jävla skönt :)
En annan rolig sak är ju att jag har vänförfrågningar från människor jag aldrig sett eller träffat. Va fan skriv nåt iså fall? Eller puffa mig. Liksom?

Natten flöt fint. Eller ja relativt. Behövde bara klättra några gånger in och ut och upp o ner.
Träning var det va? Men det hade vart lite skönare om jag hade kunnat vrida huvudet åt höger... Det tar liksom som stopp! Hur ska jag sova nu för att inte förvärra det hela? Int vet jag.

Hm. Så jävla tråkigt inlägg. Men vem bryr sig?

Nu ska jag kolla lite på Robins och sen sova. Imorrn (eller ja, idag) ska kylskåpet fyllas. Vore kul om i alla fall en hylla hade mer än en liten matgrej på sig? Tvätta ska jag göra också! Eftersom jag tydligen har skippat mina två sista tider. Oj oj oj vad tvätt jag har nu ;) Ibland e det tur att jag har mycket kläder... Eller mest bara lallar runt i mjukisbralla.
 
till dig.



.kalla händer.

1 kommentar:

Anonym sa...

PUFF! /Seal