29 november 2010

minusgrader.

Det är tomt i mitt lilla huvud.
Jag borde väl sova, men jag fryser så fruktansvärt och sängen e ju ännu kallare. Men snart så.

Suck. Jag ska väl sluta prata med människor så jag inte sårar andra människor. Sen ska jag försöka att alltid befinna mig i mitten av ett rum så att jag alltid syns. Då kan jag inte bli påhoppad eller anklagad för någonting. Visst fine, släpp det. Men ju mer jag tänker på det, desto lite grinigare blir jag.
Och kvällen/natten har bestått av än fler lucköppningar. "vem är måtta och varför ska jag dricka med honom?"

Ja som sagt. Det är min blogg och mina tankar.
Nu ska jag blunda några timmar innan en ny dag kan fyllas.

.i would never hurt the one i love.

3 kommentarer:

Anna sa...

Nästa gång ska vi nog tacka ja, till "måttas" erbjudande om att vara med...så att allt slutar lyckligt. ;)

Natalie sa...

På onsdag är det måtta. Men det slutade väl lyckligt? Vi kom ju hem hela och rena ;)

Anna sa...

Det är sant... :) vad mer kan man begära?