24 januari 2011

wish for me.

Så gick den här natten och jag är återigen hemma i stjärnorna. Det bästa jag vet är när jag precis ska stänga igen portdörren till lastbilen och bekräfta sändningen är när telefonen ringer och rösten säger att en pall ska plockas bort. Det blir nästan ännu lite bättre när pallen är inmosad längst bak i släpet och jag inte har en aning om vilken pall det är. Detta kan resultera i att jag måste klättra och slänga mig och trängas för att med hjälp av ficklampan på mobilen slutligen hitta palljäveln. Sen är det bara att dra ut allt, ta bort den lilla pallen och ställa på resten igen. Yippiekayey, hoppas de blir så nästan söndag också :)  Fast för lite mer utmaning hoppas jag min rygg gör ännu lite ondare då...

Ungefär lika kul är att vissa saker aldrig verkar slå fel. Vad hände, vart hamnade fokus liksom?
Vissa saker ska man hålla sig borta ifrån, speciellt jag för jag vet ju att jag kan bli rätt så jävla irriterad. Och kanske säger något som låter lite beskt och dumt. Som tex Jesus gick på vattnet, inte du. Men det är inte riktigt min rätt så jag låter bli. Finns så mycket fint man kan säga istället, fint till fint liksom. Jag omger mig mest med fina saker i mitt liv, det gillas hårt. Så kommer det förbli.

Nu ringde Frida min lilla godbit här! Och jag ska äta upp min frukost, andas och gå och försöka sova lite. När jag vaknar börjar mitt nyttiga liv, vilket innebär att frukosten nu består av en slice pizza som blivit kvar ;) Wish me luck!

.and i know that karma's gonna get me back for being so cold, like a big bad wolf, i'm born to be bad and bad to the bone.

(fast jag är ju iofs rätt snäll och kalla händer varmt hjärta ni vet, så tar inte åt mig ;))



one day-trading yesterday.

Inga kommentarer: