15 januari 2011

en blå bit.

Åh vilken fin underbar härlig fredag jag har haft!
Fick mat hemma i skogstorpet, kött kött mera kött! ;) Kaffe och choklad efter det, på en soffa vid en sprakande brasa under en filt. Kodordet kan vara det undre lagret? Efter sockerchocken körde jag lite rally hem för att hämta en dator full med film och begav mig till norr. På vägen hämtade jag upp lilla stycket och ett par hamburgare, obs obs dom var inte till mig. Jag e fortfarande mätt på kotletter och paradischoklad! Och okej, cheesedoodels.
Vi spanade in The experiment. Inte jättebra. Sen kollade vi på För kärleken. Inte heller jättebra. Men det var mysigt och jag fick som vanligt bästa tänkbara plats. Armpill och fotmassage! Gud vad jag var värd det :) Dom är fina dom, jag har ju förövrigt bara fina vänner förresten. Top Notch. Det var även rätt fint när Annas kompis Uggla kom till balkongen och tittade in på oss. Jag blev så till mig att han flög iväg, guess i was ugly (hahahahahaha).

Nu ligger jag hemma i min soffa och försöker bli lite trött. Lýssnar på en liten spotifylista, och jag gillart.
Tror däremot att jag ska förflytta mig till sängen och slå på lite DesperateHousewives.
Imorrn ska jag gå all in och vinna pokern hemma hos Betty. Jag har inte träffat henne på flera veckor, i do miss you! Ska även svika mina 15dagar i nykterhet och njuta av mitt röda vin. Rött är sött. Och blått är flott.
Well, sleep tight. And keep on smiling.

.I am covered in skin.

1 kommentar:

Anna sa...

Ja hörredu, du ska minsann alltid ha bästa platsen.. ;)
Åhh, jag älskar min uggla!!! Synd att han inte stannade längre..

Tack för igår!!
PUSS!