05 januari 2011

aftondans.

Trettondagsafton. Det känns som det har med julen och göra så då gör det väl inget att solen redan har gått ner och jag inte orkat byta gardiner riktigt än? Det kommer ju en dag imorgon också ;)
Usch vad jag skulle vilja somna en kväll och sova ändå till morgonen. Det är så mysigt med morgnar liksom. Inte alls samma som att gå upp mitt på dagen, eller sen eftermiddag för den delen. Att ställa om dygnet när jag är helt by my self är lite av en omöjlighet. Inte rätta viljan. Ja visst, jag hade kunnat gått upp halv nio, för jag vaknade då. Men två timmar sömn gjorde att jag visst somnade om, tur det för annars skulle jag säkert snarka på bion ikväll.

Jag känner igen känslan av att inte kunna somna, att vakna, att tänka mig pigg, att inte kunna sluta tänka. Det brukar vara bra, på sitt sätt. Men nu vete fan alltså.
Näää det e nog någonting annat. Fucked up dygnsrytm tror jag det kallas.
Pax för lite middag innan kvällen kan börja på riktigt.

.alla vägar leder till rom, alla vägar leder till mig.

Inga kommentarer: