26 januari 2011

onsdag.

Idag sov jag drygt fyra timmar, lovelie. Anna ringde och väckte mig eller hur det var och 40min senare var jag där med lunch och en mysig stund. Som ja, förstördes lite av massa jävla skit. Live and let live.
När bönan drig till jobbet rullade jag upp på stan, men jahaaa Hindersmarken! Lätt att hitta parkering, fast de gick tillslut. Och då mötte jag upp lilla Stycket för en svängom på marken, massa kaffe på Java och en o annan titt i affärer. Vidare mot Lager och ännu mer kläder... De går bra nu ;)

Jag skulle kunna spy lite galla nu, över något som någon hört som någon sagt till någon annan som sagt detta viadre till några andra som sedan säger det vidare så alla vet. Det dom vet var något inte jag visste och det är märkligt för det var tydligen mig som någon sagt något om, vidare till någon annan. Ja ni fattar, helt jävla galet. Säg en sak, och stå för det eller säg inget alls. Hitta heller inte på saker eller ta något från tomma intet. Vissa saker kunder jag ärligt talat inte bry mig mindre om, vissa människor har jag liksom inte heller något med att göra så varför skulle jag ägna min tid åt dem? It makes no sense. Men jag orkar inte, jag bryr mig inte.
Allt jag vill är bara att få göra det jag vill, träffa vem jag vill utan att hela maffian ska lägga sig i. punkt.

.fin, finare, finast.

Inga kommentarer: