12 januari 2011

drömmar är bra, släpp dom inte.

Vad gör man med en onsdagmorgon? Inte mycket va? Typ spelar lite ZumaBlitz på facebook, äter ett ägg och gäspar sig trött. Veckorna rullar på i sakta mak, eller nej det går sjukt fort ändå. Två nätter kvar av den här jobbveckan bara?! Jeesus. Men de e bra, då e det snart lön :) Jag känner mig fattig som en kyrkråtta, vilken tur att det bara är två helger kvar innan den 25e. Jättetur. Om någon känner sig lite rikare än mig kan väl denne bjuda mig på Änglagård 3 snart, snälla rååå. Ja kan bjuda på popcorn.

Det snöar ute igen, snö snö snö. Tänk om sommaren var vintern och vintern sommaren. Det hade passat mig så mycket bättre, plus att jag e mycket snyggare i brunt skinn än vitt. Men jag har ju iofs mitt solkort, det kanske ja skulle utnyttja lite nån dag. Men när jag vaknar ska jag fixa lite mat och sen hoppas på att Anna kommer och hänger med mig. Jag e så bra på att hänga! Solningen får hursom vänta, det gör väl inget att jag är lite blek o lite fet ett tag till? Appropå utseende så måste jag verkligen färga håret snart. Men nu e det mest uppe i en toffs så det kan vänta några dagar till, men då kommer det verkligen vara kris! Brunette with light hairroots. Inte hett.

Nu ska jag läsa det någon skrev, igen och igen. Sen ska jag sova och drömma fint.

.let's make out.

Inga kommentarer: