18 januari 2011

bara en vanlig dag.

Har ätit mig proppmätt på Rosalis! E fortfarande mätt liksom. Tack lilla stycket (hata inte det ordet, det är fint och sagt med värme.) för en fin eftermiddag. Du förstår mig! ;)
Nu sitter jag med färg i håret, och på öronen och axlarna och hela kroppen. Känner mig lite hetsig i mina rörelser denna kväll, my god jag har väl inget att hetsa upp mig över heller?! Ulf Lundell lugnar mig lite, tillsammans med Thåström. Jag gillar dom där gubbarna.

Nej jag har inget jag vill fläka ut idag.
Mer än att jag ogillar förutfattande meningar och att gå händelser i förväg inte är att rekommendera. Om det inte är dom som får dig att le förstås. Tips från coachen!
Stockholm tredje helgen i februari förresten! Frida jag längtar mig blå efter dig! kärlek.

.jag borde byggt min mur mycket högre. mycket längre mycket bättre mycket mer.

1 kommentar:

coachen sa...

[gilla]