16 januari 2011

her heart will mend.

En fin kväll till ända. Förlåt för att jag tog era pengar, men ni hade det väl på känn? Förlåt för att Anna sparkade bakut och krascha glaset, men ge för fan inte den kvinnan så dyra glas när hon e så känslig ;) Förlåt även för att jag kan vara psyko freak bitchin. Men den borde också vara på känn?
Jag vill åka bort, som så många förr. Men ändå, no limits. Kom igen nu för fan. Shit in the gata! Det blir bara bättre och bättre. Smile, an everlasting smile. Och mina ögon tittar sig torra.
Hursom så ska jag nog sova nu... Söndag igen, och jobb igen. Lifes a game, so why don't you play it?

She told me her name was Billie Jean, as she caused a scene
Then every head turned with eyes that dreamed of being the one
Who will dance on the floor in the round

People always told me be careful of what you do
And don't go around breaking young girls' hearts
And mother always told me be careful of who you love
And be careful of what you do 'cause the lie becomes the truth

.hetast i stan, den nästa största stan också!.

1 kommentar:

Anna sa...

Exakt... ge mig inga dyra glas, speciellt inte när jag sitter bredvid en psyko bitch.. ;)

Galet trevlig kväll!!
Puss.