26 januari 2011

debut.

        Oskar Linnros – Debut (clickable.)

Stubinen brinner
Mot explosion yeah
Du undrar vad som kommer hända baby
Ah, första gången vi är själva baby
Det är såhär det kommer kännas baby

Ah, det går

Kan va försiktig
Fin kavaljer
Kyss och basen gör mig het
Vi kan ta en paus I breaket men nu går jag ner
Mm, det är första gången för oss båda baby
Du undrar hur det kommer låta, baby
Här kommer svaret på din fråga baby

Ahah, jag går

Aaaa, låt det gå
Aaaaa, mitt huvud går.

För att tänka på nåt helt annat liksom. Inte en endaste liten microsömn fick jag till såhär på eftermiddagen. Herregud vad folk e roliga, plötsligt piper telefonen i ett. Ja jag kanske ska vara tacksam, att jag är likeable, trots allt ;)
Nu ska jag åka till jobbet. See ya later.

Inga kommentarer: