30 januari 2011

bor det troll i skogen?

Jag hade kontroll, jag fuckade upp den. Jag kunde gjort allting så jävla mycker värre men någon som är lite yngre hindrade det. Jag är tacksam. Du är mitt silver i kvicksanden, älskade syster.
Jag fattar inte, jag är inte drama. Jag vill inte bråka, mess up. Ibland kan jag bara inte tänka klart, det blir svart. Något så lite som ett björkfrö kan få mig att fucka up och tappa kontroll. Fint att min stubin som är kort inte brinner länge.
På det stora hela var den en sjukt underbar kväll. Det brukar vara det när jag glömmer titta på telefonen, så även denna natt. 4missade samtal och några sms. Ops.
Blev nästan iväg lurad på efterfest men någon hade redan gått hem och några andra hängde inte ens på så min lust tog slut när jag såg staketet på min egen balkong, och här e jag nu. Hemma!
Så jävla skönt, och jag käkade upp resterna från kinamaten och slipper således känna hunger när jag släcker mina bruna.
Människor är fina, och jävligt ofina. Jag känner nog för att tänka på det fina trots allt. Er andra, nej tack. Get out of my fucking life!!

.och jag tänker på dig.

Inga kommentarer: