10 januari 2011

måndagjävel.

.du kan säga nåt så beskt så allt blir kaos och upponer.

Jag har jobbat, det gick ju bra. Lugnaste lugnt. Nu är det bara fyra nätter kvar, innan helgen kommer igen :) Men my god. Jag måste börja ha lite roliga veckdagar också, ska styra det. Men januari är väl en tråkmånad ändå? Februari likaså, men den är ju rätt kort så de gör inte så mycket. I februari ska jag förövrigt vara hus och kattvakt när mamms och dojjan åker till mexico. Vissa har det bra!

Nej men jo men så atte. Magen kurrar, sängen ropar på mig och dom där fruarna på wisteria lane vill att jag ska titta på dom. Jag har ännu inte mailat winnerbäck om det här med skrivkramp så jag vete fan hur jag ska ta mig ur den. Mina läsare försvinner mer och mer. Eller så är det bara någon eller några som inte spanar in min blogg flera ggr i timmen längre. Statistik kan ha många orsaker. Som så mycket annat.
Och hamsterhjulet snurrar på, det får mig att le. Komik kan vara så mycket, tragik också iofs.
Men nej, nu ska jag äta lite frulle. Ha en fin dag!

.det är rätt så jävla försent va?.

Inga kommentarer: