09 januari 2011

it's not you, it's me.

Har haft en fin dag, fin kväll och fin början på natten.
DM-kvalen i Mellringehallen på dagen var trevlans, dessvärre lite låg standard? Jag insåg att shiiit vad länge sen jag spelade, så nu ska jag nog vara med i den där postenturneringen trots allt. Bang bang I shoot you down.
Kvällen har spenderats med pizza, cola och film. Monsters var inte jättebra, vi blev inte jätterädda. Sen kunde vi inte hålla oss utan såg Nude Nuns with Big Guns, och herreguuuud vilken sjuk film. Alltså den var ju bra, men sjuk. Mycket nakna nunnor och pistoler, och döda kroppar och osnälla människor. När vi ändå var inne på den genren började vi titta på The killer inside me, lilla stycket höll dessvärre på att somna i soffan så halva filmen återstår. Nu är frågan till mig själv, ska jag titta klart eller inte?!
Jag tror jag tar med mig datan till sängen och bestämmer mig där. Som så många gånger förr. hehe.
Nighty night mina vänner. F r i e n d s.

.jag skulle kunna göra dig generad.

Inga kommentarer: