11 januari 2011

något måste vara fel.

Jag vill ha de lite mer som Lword. Lite mer skoj liksom.
Men jag vet att det kommer, ingen kan ha så skoj som vi. När vi vill. Och det är alltid samma jävla depp varje jävla dec-feb. Slår aldrig fel. Det bästa nu e ju att jag är själv om den, så jag slipper ha någon gapandes o skrikandes eller mest bara surt sitta hemma och i sin tystnad tycka att jag är en egoistisk krävande människa. Puh, det är skönt att slippa :) Den tanken gjorde mig faktiskt lite glad! Hade det inte varit isgata och bäckmörkt hade jag roat mig med en promenix! Åh, denna is. Go away, I said go away nooow!

Det är så jävla läskigt att människor har så mycket ilska, eller vad det nu är för motiv, så att man kan mörda en kvinna och sen stycka henne. Stackars familj säger jag bara. Och vänner och bekanta... Hoppas dom har rätt snubbe och att han aldrig kommer komma ut i frihet igen.

Nu ska jag kolla film. Wanna join?



.sverige sverige fosterland.

Inga kommentarer: