19 januari 2011

nattkvisten.

Jag har rast, jag somnar snart. Åh please jag orkar fan inte jobba till halv sju!! Ge mig komp.

Vet ni? Jag vill åka bort, till värmen. Jag vill dricka öl på stranden, jag vill köra moppe i bergen. Jag vill åka båt över vågor och sova i svala lakan ända tills solen smeker min kind genom persiennerna och säger Godmorgon det är dags att vakna nu. Freedom's just another word for nothing left to lose. Men vad har jag att förlora då? Nada. Men jag kan inte köpa vingar för pengarna, för jag har fan inga. Men jag kan få drömma mig bort lite, fast just nu drömmer jag om det så hårt att jag inte tycker vintern i Örebro är det minsta kul alls. Och det är lite tråkigt, för det e ju ändå min verklighet liksom.
Verkligheten ja, ibland är den bättre än annars.

Slut på rasten. Herrårå.

.tanken på att ge fint till fint är fin.

Inga kommentarer: