04 januari 2011

filmning.

Idag är jag lite glad, för jag e ledig två dagar! Yippiekayey.
Trettondagsafton imorrn, och en liten extra semesterdag idag. Jag har unnat mig lite sovmorgon. Eller ja tänker att det är sovmorgon bara för jag vaknar sent, men alltså. Jag somnade inte precis tidigt. Frustrete frusar säsong två-check.

På hela januari ändå fram till den 29e när det e gay (glitter o glam. precis som jag vill ha det) på Babar så ska jag inte kroga mig en enda gång. Åh herregud, det kan bli tre tuffa helger för jag har inte direkt något annat planerat. Så kära vänner, låt januari fylla oss med film. Fikor. Spelkvällar. Och bara lite lugn och ro.
Ikväll kanske jag ska se den där scary filmen jag la upp här på bloggen för ett tag sen. Jag tror att jag redan ångrat mig. Jag är inte gjord för skräck! Imorgon blir det bio, Svinalängorna. Little Made sa att den var hmm lite jobbig. Fast att man borde se den, så nu ska vi se den. Lilla Ittet är för liten för att minnas storheten med Änglagård så ja ;) Om nån annan vill se Helena Bergström gråta, skratta och skrika som bara hon kan, tillsammans med mig så give me a sign. ´

Nu ska jag handla lite nödvändigheter, som onyttig choklad. Och cola.
Hallå jag har faktiskt semester!

.my gift is not my song.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hatar Helena Bergström och hennes överspelande! Dessutom verkar hennes man överdrivet intresserad av att ge henne sexscener :) Så mig blir det ingen film med även om det kanske inte var aktuellt ;) Ha det så kul på din minisemester! /14-17

Natalie sa...

Jag älskar henne! Vi e alla olika ;) kämpa på inatt!