20 januari 2011

stranger.

Jävlar i havet vilken pain jag har i hela höger hälsena. Kick it! Pang baaam, hela buren mosade sönder mig.
Shit happends, all the time. Men ett litet köttigt sår såhär lagom till postenturneringen i fotboll på lördag gör ju allt bara lite mer kul. Förutom den lilla incidenten fem minuter innan hemgång och att någon osmart idiot körde upp rätt så mycket fel saker i banan som kunde krossat mig så gick ju natten bra. Nothing can crack a nut. Eller hur var det nu?

Nu är meningen att jag ska fixa lite äggröra och bacon, men alltså disken! Denna disk... Däri ligger stekpannan och jag vet inte om jag orkar riktigt. Jag har ju smärta. Varför kunde inte jag vara född med ett ordningssinne och lite karaktär, det hade nog gjort min disk lite mindre och resten av röran här hemma mycket lättare att ta sig igenom. När jag vaknar ska jag fixa allt, kanske.
Just nu vill jag faktiskt mest bara ha februari (uppbokad!) , så vägrar tänka på massa städtråkigheter. Tankarna flyger iväg på så mycket annat fint hela tiden. Smile, an everlasting smile.
Hmm fast äggröra e ju gott och Robyn sjunger i mina öron, så om hon håller mig sällskap tar jag fan tag i disken nu. (att kommunicera med sig själv) Jag gört!
Ciao Bellas, sov så sött.

ps. har ni tänkt på hur mycket lättare allt går med ett leende på läpparna?
ds.

.skeda mig in i sömnen. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker allt går jävligt mycket lättare om man kör musiktävling om vilken låt Megapol har på tur! :)
/Gubben i lådan

Natalie sa...

true! imorrn tar jag dig! /indestructible.