06 januari 2011

repeat.

Tänk att musik kan vara så bra, så avkopplande. Intensägande. Talande. Spännande. Sövande. Dansant. Och allt annat som kan vara. Jag gillar ju texterna i låtarna, lite mer än själva musiken. Men ja helheten är bäst.
Idag är min minihelg slut, för det är söndag. Fast det är torsdag. Alltid lika förvirrande. Hursom kör jag söndagsproduktion fram till 24 och efter det slutar det vara röd dag. Så då blir det vanlig torsdagsproduktion, fast att det är fredag. Då slutar jag alltså 5. It always makes sense. Igår tillexempel, skulle jag ju egentligen ha jobbat men då var det fredagsproduktion. Fast det röda dygnet började ju inte förrns klockan 24, vilket innebär att den 1½ timma som är mellan 22.30 och 24 måste jobbas igen. För min del en onsdagmorgon till 6.30. It always makes sense. Och man ska prata väl om sitt arbete, herregud annars kanske man får kicken och det vore ju tråkigt. Men jeeesus, var är rättvisan?
Whatever. (jag vill ha ett annat jobb, ett bra jobb. som ger massa pengar.) 

.in my head i see you all over me.

Inga kommentarer: