16 januari 2011

rubbad sömn.

Jag hann sova typ två små timmar innan jag vaknade, pigg också! Klockan var fem och jag fick lite lätt panik. När grannens fula barn började leka och skrika en halvtimme senare höll jag på att bli galen, när dom dessutom sätter på en jävla tvättmaskin trodde jag att utbrottet skulle komma på riktigt. Men det höll sig, ändå tills plogbilen började ploga sönder sina egen skopa i princip. Men plötsligt låg dom där, mina små öronpropps och sovmasken skrek att den ville bli påsatt (sluta tänk snusk.) Klockan var ju nu typ halv nio så ljuset hade kommit till stan. Men så när allt blev mörkt och tyst kunde jag somna igen, nästan alla fall. Tror det var nån gång där runt tio som mina läppar log sig trötta och jag sov till 14.00 piiiip. Tack för kaffet.
Snart kommer Bettski och hämtar upp mig så jag slipper gå och hämta bilen. Ännu mera tack. Sen är frågan om det blir Sallad in sallad, thai, pizza eller hamburgare till magen innan jobbet återigen ska besökas. 

Det är grått ute, regn och blask o plask.
Inatt när vi gick hem var det massa massa snö. Men nu vill jag faktiskt ha det här regndroppandet så snön kan försvinna och våren skynda sig att komma.

.what else can i say.

Inga kommentarer: