28 januari 2011

i'll kill you.

Jag e mitt i min lilla städning. Ungefär 500kg kläder ligger på sängen, gaaaah orka sortera.

Jaja det jag ville uppdatera er om just nu är bara den att om någon gör mina vänner illa så räds jag inte för att förgöra och förstöra hela ditt jävla liv. Alla knep är bra utom dom dåliga, jag har alltid bra. Jag omger mig av bra människor, alla mina vänner är otroligt vackra och fina. Ett ord och hela din värld kan raseras ihop, passa sig jävligt noga. Ett litet tips från coachen.

Nu ska jag fortsätta plocka lite, och dra fram den förbannade dammsugaren.
Mina tankar går till en liten sjukis.


.kärleken är inte blind men ganska närsynt.

lätt aggresiv.

3 kommentarer:

Anna sa...

Känns underbart att ha dig vid min sida... :) Fina nöten.. Puss!

Natalie sa...

alltid! <3 puss.

joss sa...

kill ya too puffen