28 januari 2011

lås hjärtat och kasta nyckeln.

Jag har så många bra låtar på min spotify nu för tiden. Det är inte alltid jag som hittar guldkornen, jag har några små änglar som hittar låtar som jag inte kan få nog av. Fast alla passar mig inte jämt, vissa kräver ett visst vemod. En viss känsla. Igår hade jag kanske inte gillat den här Prince of Assyria – Tears Of Joy lika mycket som jag gör i denna arla morgonstund. Men visst är den lite fin?

Jag borde väl antagligen ligga i sängen nu och tvinga mig själv att sova. Men jag är lite förbannad, för jag trodde keso med äpple och vanilj skulle vara gott så jag längtade lite hem till den frukosten. Jag spyr, skitäckligt. Funderar på att klyfta i lite apelsin, men det känns för jobbigt så jag är mest fortfarande hungrig. Ibland är mina problem inte så stora, men även det lilla kan skava på hälen. Ordspråk ala Nöt är dom bästa ordspråken ;)

Jag vill mest att klockan ska vara runt 13 och att jag har sovit och kan börja min fin fina helg! Städning på schemat. Rödvin, god mat och På spåret ikvällen, typ. Tagga för fest på lördag -"alla var där!" och bara få vara ledig liksom.

Jag fick ett mail från Olif, han vidarebefodrade en liten låt från Stora Hotellet (ni vet den där gayfesten som jag inte minns ;)) Det var alla fall svinkallt ute den kvällen/natten och någon lurade mig till bus på toan. Absolut inte sånt bus ni tänker på!! Men annat bus, som gjorde att vi blev lite jagade av vakten. Hursom, låten är lite rolig Kikki Danielsson – Vi låser dörren in till damernas. Ska ni göra bus, så lås dörren är mitt tips! ;) Och nej min fina PyttinthePan det ska inte upprepas. (jag e kanske lite hemlig nu men det kanske inte har preskiberats än ^^)

Nu är det dags, att fortsätta morgonen i sängen och förhoppningsvis somna snart.
Idag ska bli en bra dag. Ju mer du kladdar ju mer du sabbar, slå dig fri och gå.

.det var så längesen, men det finns där än.

1 kommentar:

Anna sa...

Det är bra det.... det ska INTE upprepas, för då blir fröken Anna tokig! ;)