23 januari 2011

afternoon.

Jag var vaken hela natten, busigt värre. Somnade i SVT plays serie Drottningoffret. Verkar bra, tror jag ska spana klart nu faktiskt. I väntan på min pizza! Man behöver inte vara bakis för att tjocka lite, det räcker att vara uttråkad och ha lätt smärta i ryggen. Helvete vad bra det kommer gå på jobbet alltså. Fast ska mest bara stå på trucken och inte lyfta så mycket. Det kommer funka, måste funka.
Igår kollade jag även på filmen 127hours. Om en snubbe som fastnar i en spricka i berget och försöker ta sig loss. Den är lite seg, men när han bryter sin egen arm på två ställen och sen skär sönder och av armen så mådde jag illa. Action! Se den.

Gud jag har så mycket att se fram emot att det är helt galet! Men vad hjälper det nu när jag mest vill ha allt roligt här nu, på en gång. Inte mycket, men jag biter ihop ;)

Tack o hej.

.pizzan kom på 15min, nöt hjärta pizzaonline.

Inga kommentarer: