05 januari 2011

rätta känslan.

Okej den där läskiga filmen som vi började se, var inte så bra. Stängde ner och började kolla på The last exorcism istället. Helvete, jag gillar inte småflickor som är besatta och speciellt inte när dom är det av onda andra. Nu var hon ju typ 16 år och var bara läskig ibland, men usch. Om jag inte kan sova inatt kommer Du inte heller få det, inte mer än rättvist. Man borde inte vara själv efter läskiga filmer... Fast jag är inte så rädd egentligen, hur det nu kommer sig? Kanske är jag lite modig trots allt, bara mardrömmarna håller sig borta!

Jaha så vad ska jag nu göra resten av min semesternatt då? Städa bort julen känns lite tråkigt, det kommer bli helt mörkt när alla stjärnor och stakar släcks ner ju. Bäst och göra sådant på dagen :) Ja skulle kunna prova att somna, men ska man verkligen sova bort sin semester?! Jag har ju lite mer filmer förstås, och serier. Skulle önska att min bok Tiger av Mian Lodalen hade hållt lite längre, men sträckläste ut den för nån dag sen. Vackra fina bok. Läs den, gays som straights. Fast jag tror att den tilltalar kvinnofolket lite mer, men vem vet?

Det är så lite man vet.
Är det då inte lika bäst att gå på känslan. Jag känner ofta vad jag vill göra, ibland gör jag det. Ibland inte.
Men när jag gör det, brukar det bli rätt bra. Så jag borde kanske göra det oftare, det jag känner för alltså?

.my soul is taken.

Inga kommentarer: