02 januari 2011

dreamcatcher.

Asså shiiiit vilka skumma drömmar jag haft inatt!
Var utomlands med lafamilia, i typ Indien. Skönt land. Kan även varit Egypten.
Hursom, snubbarna i drömmen bodde i landet. Och dom kunde flyga på sina mattor. Jag är fan nästan helt övertygad efter denna lilla dröm att det går. Helt galet.
Sen åkte vi tåg, då säger kvinnan mittemot att ja "tror man riktigt hårt på någonting så kommer det att gå". Vad ere som händer liksom? Sen åt vi riktig thaimat med biff och nudlar delux. I Egypten liksom, eller ja Indien. Nu är jag alltså lite sugen på thai!
Och så är jag lite sugen på dig för du smög dig också in i drömmen. 2 ggr på en vecka, det är inte dåligt.
Ungefär nästan lika bra som när jag drömde om Paris Hilton och blev kär i henne (tills ja såg henne på tvn och insåg att min dröm hade förskönat bönan en del).
Drömmar, det är bra det!

.sleepy head.

.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vi får sluta titta på konstiga dröm-filmer.. :) Nästa gång blir det nunnor med stora vapen.. Mums! ;)

Anonym sa...

Jag drömde faktiskt om dig här om natten! Måste ha varit min postenabstinens. :) /Comebackande postis.