31 januari 2011

dreaming people.

Idag har jag inte gjort någon nytta överhuvudtaget. Eller jo, skickat några mail om lägenheter. Jag dör på min hyra och min syster dör på sin. Så why not?! Jaja, det återstår att se :)

Idag är det sista januari, februari är kort och kommer gå skitfort och i mars kan man väl säga att det är vår? Som jag längtar. När dom sopar gatorn, ställer fram bänkar. När skinnjackan får sättas på och solen är uppe ännu lite längre så man hinner med mysiga promenixer innan det blir mörkt igen.

igår var det nästan 90pers som läste min blogg, eller den visades 90ggr eller hur som menas. Haha jag undrar lite varför. Men vem bryyyyr sig. Hursom så får jag prestationsångest så orkar, vill eller vågar inte skriva så mycket mer just nu. Jag ska istället fixa mig inför ännu en natt på posten.

.see ya when i get there.

2 kommentarer:

Anna sa...

Skinnjackorna och solbrillorna på....då är vi som bäst och hetast! ;)

Natalie sa...

Sjuuukt heta! Hetare än hetast, heeeta. ja. ;)