24 januari 2011

bubblare.

Men så jävla typiskt! När jag väl bestämt mig för att göra dom där ryggövningarna som min sjukgymnast gav mig en gång för alldeles för länge sen så hittar jag inte pappret med dom på?! Det har ju alltid legat under bordet, precis som alla andra papper. Jag säger ju det, man ska fan inte hålla på och städa för mycket. Jag är bra på att ha ordning i kaoset liksom, nu har jag ingen aning om vart det är?! Men hursom, jag gjorde lite eget istället. Lite situps, lite rygglyft och lite armhävningar. Jag dör vad svag jag är! Jag tänker att skynda långsamt är nog bra. Så jag gick en liten promenad, solade lite och gick en liten promenad hem igen. Sen gjorde jag dom där övningarna. Jag är glad att ingen såg mig. Fan så dags det är nu. Beach 2011 here we go ;) Jag har ju brustit i planeringen x antal år men nu känner jag att det är dags.

Jag nämnde ju Tove Styrke här i bloggen för någon dag sen. Vilket resulterat i sjukt många fler besök och läsare. Alla googlar tydligen den kvinnan nu. Lyssnade igenom hennes album en snabbis. Några låtar är faktiskt helt fantastiska. Tove Styrke – Bad Time for A Good Time. Men lyssna då! Sen sharade jag Chaos på facebook också. Grymish!

Nu känner jag att det är dags att diska lite innan en lång och skön dusch ska få mig att lukta godis igen. Vad det blir för mat är ännu oklart. Men jag tippar på en liten omelett!

.fast robyn är ändå bäst.

Inga kommentarer: