27 oktober 2010

you all over me.

En sån här härlig lampa började blinka fint i min bil på väg hem till jobbet. Det står i min lilla instruktionsbok såhär:

Tänd lampa under körning anger funktionsfel i insprutningssytemet, tändsystemet eller avgasregleringen. Om bilen är utrustad med katalysator kan denna skadas. Uppsök verkstad!

Det där med verkstaden tar jag inte så hårt på alltså... Jag tror de har nåt att göra med insprutet, eller tändningen. Fast den startar ju fint? Kanske e avgaserna då. Gaaah, vad fan. Varför blev man inte mekaniker? Känner du, ja just Du att du vill hjälpa mig lite så är du välkommen att ringa efter 12! Du har förhoppningsvis mitt nummer annars får du väl fråga nån som har. Dah. Jag behöver ju bilen i helgen jöööö.

Nu ska jag lägga mina krampande nackmuskler på spikkudden. Och tänka att imorgon när jag startar bilen, så lyser ingen lampa :D

.in my head i see.

Inga kommentarer: