30 oktober 2010

synd.

Igår var det en mycket fin dag alltså!
Först hade jag "morgonfika" med Bettski, sen gick mitt kylskåp sönder men liksom inte ens de kunde göra mig direkt sur. Det var ju fredag liksom!
Tog min lilla bil mot dom djupa skogarna, bioade lite (hämnden, se den! men vänta till dvdn..) sen fick jag god mat och lite fredagsmys framför Idol. Idol suger ju förövrigt, det har aldrig varit så dåligt som nu och varför, snälla svara på varför folk röstar på Geir?! Helt helt galet.
Kvällen blev natt, och natten blev morgon och nu är jag faktiskt lite trött här hemma i min soffa. Men ingen vila, ingen ro. Jag ska upp och stana lite med Lillmaddo. Fika, och kanske lite shop? ;)

Well well well.
Ikväll ska vi skaka rumpan på Ritz! Tror jag kör en liten förpärl med syster och hennes fina små flicks. Eftersom Anna ska på jobbfest?! suuuuck. ;)

Nu dusch!

.och jag ler.

Inga kommentarer: