25 oktober 2010

Tema Bil.

Men åh vad jag har hunnit med mycket! Och klockan är bara 15! När solen skiner ler jag, och får energi delux :)
Tårtan hemma hos Anna var en av dom godaste. Men så såg jag ju att den var från Sveas också, världens bästa Sveas! Bruttan fick en liten vattenkokare av mig (så jag kan dricka litervis med instanscoffe när jag kommer och tränger mig på) man får inte vara dum ;)
Efter Anna-hänget styrde jag den lilla blå till Biltema. Gick lite vilse, letade o letade. Frågade en snubbe var tusan kupévärmarna var... Jahaaaa mitt framför näsan. Som vanligt dårå. Inhandlade en liten en och nu kommer jag förhoppningsvis slippa frysa ihjäl när jag sätter mig i bilen på kvällsningen och morgonen. Grattis till mig. (tänkte lägga in en bild här, men det strular. tyyyypiskt)
Nu är jag alla fall hemma igen. Har renast bilen på lite fotbollar och kraffs, lagt ner dom i källaren. Snart drar vi ju till Sthlm och då är det nog bra om det finns plats för alla väskor och flicks som ska trängas i pärlan :)

Nu ska jag diska. Bädda. Ta tvättid. Laga mat. Läsa igenom min underbara (kanske inte) text och vänta på skrivkursen. En samarin skulle sitta fint med!

Ps. det är jättekonstigt, eller ja, lite konstigt. men jag kan inte sluta lyssna på Sonja Alden! herregud vad äre som händer? Och varför sjunger hon egentligen "skulle jag lämna allt jag har" e inte det att gå lite väl långt och försumma sig själv?
Ds.

1 kommentar:

Anna sa...

Du är inte dum du.. ;) Tack så jätte mycket fina du!! Du är välkommen på kaffe(eller vad som helst)när du vill..