08 oktober 2010

hit me hard.

Hur sover man när huset vibrerar och ÖBO (ö&b) håller på i tusen timmar med en vattenläcka? Öronproppar hjälper inte liksom... Jag blir så trött! Är så trött.
Men nu tänker jag starta dagen. Min lägenhet ska bli fin, resväskan packas ihop och skålarna på bordet ska innehålla choklad och wasabinötter! Jag är redo för helg, en lugn skönt myshelg... Så sluta tjata på mig om utgång nu, jag ska inte. Jag vill inte. Jag orkar inte. Jag kan inte. Jag tänker inte! Herreguuuuud, den här gången ska jag lyckas ;)

Idag fyller Mamma år, Puss! Jag vet inte om hon jobbar eller hur som händer... Men jag vet att jag måste till Kumla och hämta instruktionerna för skrivuppgiften som ska vara inne på måndag. Personbeskrivning, 2st a4, jag vet vad jag kommer gör när tvn tråkar och jag får en stund över alla fall! Eller så tar jag ett glad vin ikvällen och skriver allt på vers, till tonerna av Lasse Winnerbäck!

Trevlig helg.
Nu kör vi, inte!

.det här livet kommer aldrig att lämna dig ifred.

Inga kommentarer: