22 oktober 2010

pusseli puss.

Det är ju märkligt hur man kan försova sig och vakna halv ett?!
Jaja bara att gå upp och försöka börja sortera min garderob, som ligger utslängd i exakt hela lägenheten. Varför hänger inte kläderna upp sig själv? Eller viker sig och sorterar sig i färgordning från tvättpåsen själv?! Jag hatart, mest av allt. Verkligen! Blir tillomed förbannad nu när jag tänker på vilken sjukt tråkig timma jag har framför mig! Gaaaaaaaaaaaaaah.
Plus att det har snöat, och jag måste byta däck på bilen. Eller jag o jag, jag hoppas ju att Dojjan hjälper mig med den saken alltså. Ikväll ska skrivuppgiften bli fix för något säger mig att jag absolut verkligen inte kommer pula med den imorgon..

Jag fick ett låttips igår. Låten var på norska, jag kan inte låta bli att småle alltså. Men jag ger den en ny chans. Även fast de rycker lite i skrattnerverna så e den ju fin. Ja men absolut, den e jättefin ;)

.no limits.

3 kommentarer:

Soffan sa...

Låten är toookfin! ;) Ska lära dig lyssna på fler norska godingar så kanske du förstår mig bättre sen ;)

Anna sa...

Rensa kläder är ju underbart!! :) Har du fixat garderoben nu själv?

Natalie sa...

kläderna ligger kvar och den norska musiken har bytts ut mot idol. jag e så bra på att tänka att jag ska göra saker och sen göra nåt helt annat istället..! :D