31 oktober 2010

brunchrapport.

Vaknar upp med solen i ögonen och barnskrik överallt. Grannen spelar vacker musik för  mig och livet känns som det leker. Haha ja men faktiskt.
Tänkte gå upp och göra mig lite brunch, söndagslyx liksom. Inser att kylskåpet forfarande inte funkar så vad tusan gör jag nu?! Jag vill ha äggröra, bacon, youghurt med frukt, kaffe med mjölk och ett stort glas iskall Brämhults juice. Bjud mig!! ;)

Men nehe, tror jag får gå en liten promenad till affären istället, vilket känns rätt skönt. Det här med att dra tillbaka klockan en timma är inte så tokigt alltså!
Dagen idag är en skrivdag. Åh herregud, så dags att börja nu liksom... Bättre sent än aldrig säger dom ju.
Vissa sms kanske däremot aldrig hade behövts skickats? Haha jag döööör ibland. Vissa sms borde däremot skickas oftare, för dom får så bra svar :)

.godmorgon världen, vilken underbar dag.


                               

Inga kommentarer: