11 oktober 2010

sunny girl.

Idag är det en sån där vacker höstdag så det nästan gör ont!
Jag gick upp tidigt och njöt av solen medans den fortfarande var varm :) Drog en kaffe med Bettan på Java... Uppdaterade henne lite ;) Fast hon glömmer ju allt på en gång alla fall, eller så e det bara lite svårt att hänga med? Haha.

Ikväll är det skrivkurs igen. Min bästa skrivkompis Anna e ju sjuk så jag måste pallra mig dit själv... Inte nog med att jag ikväll kommer utsätta mig för den äckliga lilla våldtäktspojken mer än vanligt, jag måste alltså göra det själv. Åh herregud, jag orkar inte vara rädd! Tar med lite vitpeppar och knogjärn ut i mörkret tror jag.

Ibland kan man liksom längta tillbaka till något så mycket att det känns jobbigt. Ibland kan man liksom bara tycka att vart tog tiden vägen och när kommer den igen?

Imorrn vill jag bjuda på fruktsallad. kom igen nu ;)

.shou.

Inga kommentarer: