15 oktober 2010

are you afraid of the dark.

Jo visst, jag kunde ju ha somnat tidigt imorse för jag var lite trött. Men jag var sugen på lite film och kom på att jag hade Case 39 på datorn... I tron om att det var ett vanligt drama om en socialarbetare och en söt unge (om än lite väl otäckt fall och scary bakgrundsmusik) så tittade jag och kunde inte fatta varför jag inte blev ännu lite tröttare. Tills jag inser att det är en jävla skräckfilm jag har mitt framför mig i mitt stängda sovrum och solen har inte gått upp på nån timma än?! Alltså jag gillar ju skräckis, men jag e ju så jävla rädd så jag måste ju titta med nån som är lite mer stabil än mig. Jag stängde av, laddade snabbt ner Klara (haha jag döööör en svensk barnfilm tror jag) och somnade gott efter en halvtimmes koll på henne och hennes älsklingshästar. Puh, det var svettigt där ett tag. Och nu är klockan 13 och jag känner att 4 timmar nog får räcka som sömn denna fredag... gäsp. Dags att ta mig upp och fixa lite. Tar bilen till Elin och lämnar GPSen, jag tror jag klarar mig utan den ett tag nu! Vissa ställen är för långt att köra till, och alla andra ställen jag numera besöker hittar jag ju till i sömnen. Spännande liv. Not.

Imorrn är det lördag. Jag ska inte ut. eller?
;)

Happy Helg folk. mest till du.

1 kommentar:

Anna sa...

Åhh herreguuuuuuuuud! Du är ju galen.. jag blev helt svettig, av att bara kolla på trailern. Titta inte på sånt själv, toka! :)
Ut imorgon, ja tack! Förfest här hemma. Ali, Jessica och hennes kompis. Och självklart min trogna vapendragare.....DU!

Puss Puss!