26 oktober 2010

vinter kom och ta mig!

Men gud jag kunde inte blogga mer eller?!
Fast vaddårå, jag har ju så mycket kul att berätta hela tiden! Typ.
Jag har i alla fall precis klickat hem en jacka! En Didriksson på REA. Ni förstår ju att jag var tvungen liksom. Förhoppningsvis är den inte för stor, fanns liksom bara en kvar. Men jag tror den kommer passa som en nöt i ett nötskal :D Nu får den gärna packa ner sig i en liten Zoovillage påse och komma hem till mig så fort som möjligt. Min skinnjacka börjar bli lite kall, och nej, det är inte snyggt att stänga den heller.

Idag hade jag tänkt att börja med den sista uppgiften ever till skrivkursen. Imorrn känns det som jag kommer vara lite upptagen och på torsdag fick jag tvätt-tid plus att jag vill hinna träffa Betty. På fredag är det äntligen helg och då ska jag äntligen få bioa lite igen. Tänkte precis skriva att jag verkligen inte minns när jag var på bio senast, men så kom jag visst på att det kanske inte var jättelänge sen. Fast tid är ju rätt relativt ändå. Ska alla fall se Hämnden! Tror den är bättre än Beck ;)

A men kolla in jackan min nu då! Varm, praktiskt, svart och rätt så snygg.



.tacktack.

1 kommentar:

Anna sa...

Jävligt snygg!!! Avis!