23 oktober 2010

gunshot!

Det är lördag. Det är förmiddag. Jag är vaken och jag mår bra!
Oj oj oj, yes yes yes :)
Grannarna har väckt mig med sin musik. Nu kör jag lite av en taskig motmetod. Ja för resten av huset e ju rätt snälla faktiskt, men nu jävlar poppas det. Dom ska vara glada att jag har en stereo från 80talet och inte ett sprillans nytt surroooond ljud. Varför jag nu skulle ha det till min tjocka tv. Suckie.

hursomhelst. Nu ska jag åka o hämta min plånbok. Sen ska jag köpa ljus på Ikea och ikväll ska lägenheten vara fri från damm och eftersom det inte behöver stå nån mat på bordet kan jag ju ha lite ljus tända där. Och godis?! jaaaaaaaaaaaaaa.

Har ni inte sett Juno, så kan ni kolla på den ikväll. Den e faktiskt bra. Har ni inte lyssnat på min partielista kan ni göra de, den e med rätt bra. http://open.spotify.com/user/nuttsie/playlist/0lIGSRVSvcvup1vAjZsDeZ

Men ja, lördagen har nalkats och jag vill ha kaffe. Med mjölk! Så plånbok, here I come :)

.klem.

Inga kommentarer: