07 oktober 2010

distance.

Jag har kommit på att jag inte orkar återkomma om resan. Det var helt underbart, det räcker ju liksom ;) Bilder finns på facebook och minnen finns i hjärtat. Verkligen världens största tack till Mamma och Johan som bjöd oss alla på denna fina Turkiet tripp!

Usch jag är så trött!! Men ändå full av energi, så kan inte riktigt sova som jag borde. Vaknde ju strax innan 10imorse, grattis nattis. Men inget knäcker ju en nöt så jag orkar nog lite till... Men glad att det snart är helg igen! Mycket gladare för det än åt att jag tydligen hade glömt att sätta på tumlaren när jag tvättade förut. Shit happends, all the time.

Nu ska jag bara ligga här i min soffa ett par timmar och glo på min tjocka tv. Herregud, jag måste snart byta ut den alltså! Nåja, den duger till att se Robinsson på alla fall :)

.and i like it.

Inga kommentarer: